Ei meillä kenkiä saa syödä, varsinkaan tennareita!

Moi, minä olen Loihakka Korppi Routsa ja tykkään kengistä


Joo, mie oon Loihakka Korpi Vuoccu, enkä minä mitään kenkiä jyrsi...


Näistä pitäis vaan vaihtaa nauhat


Enkä se muutenkaan ollu minä!


Rássi kävi eilen Louella puremassa tyynyä. Rauhaa haetaan nyt oikein urakalla, koska kuormituksen loppuessa puruhommakin loppuu. Kuormitus on kivaa, sen jälkeen ei oikein nappaa. Ylimääräinen hösellyskin pitäisi saada kitkettyä pois ja jaksottaa tekemistä. Ja vielä ylikontaktissakin on koira :)
Tuommoisten vähän hankalampien juttujen jälkeen Rássi kävi Arktikumin rannassa uimassa ja sitten voittamassa epävirallisten tokojen alo -luokan illan päätteeksi. Iipan cupin tokoissa oli mukavata, täytynee katsoa mentäiskö seuraavallakin kerralla :)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tsekattuja

Passikuvia

Pennut lähenevät viikon ikäpyykkiä